down by the river and by the boats

Update: | ✝ Publicerat i
DAGENS KLÄDER: en mellanstor tröja med ränder, jeans och strumpor
DAGENS FRISYR: just nu har jag trasslat in håret i massa hårspolar för att det ska bli lockigt!
DAGENS SMINK: ingenting än!
DAGENS VILL HA: pengar och min födelsedag
DAGENS KÖP: nothing
DAGENS PLANER: fira pappa här hemma i järbo, sen kanske dra iväg på cruising
DAGENS BÄSTA: älskling
DAGENS SÄMSTA: öh, att jag är pank och har beslutsångest
DAGENS ROLIGASTE: ingenting atm
DAGENS TRÅKIGASTE: att jag inte vet vafan jag ska göra idag.
DAGENS MISSLYCKANDE: ja.. ingenting än iallafall :)
DAGENS HUMÖR: det duger, kunde varit bättre
DAGENS SJUKA: illamående
DAGENS LÄNGTAN: sommarlov, födelsedag
DAGENS FUNDERING: skolan och vad jag ska hitta på ikväll
DAGENS BEROENDE: inget
DAGENS SAKNAD: vet inte
DAGENS LÅT: riverside och if i had a boat
DAGENS FILM/PROGRAM/SERIE: inget
DAGENS MÅSTEN: städa (done!) sen fixa iordning mig (in progress) sen bestämma mig angående ikväll (will be done sooooon)
DAGENS MOTION: gå från anders till bussen och från bussen hem
DAGENS VÄDER: fint
DAGENS GODIS: ingenting än!