they way you where the panic in your look

Update: | ✝ Publicerat i
Suck

Nu är jag i en såndär svacka igen.. det suger!
Fast jag är faktiskt lite duktig även fast humöret inte är på topp!
Eftersom vi inte har diskmaskin i nya lägenheten måste vi diska själva och jag har diskat 2 gånger sen jag kom hit igår. Efter middagen igår och en gång idag..

Duktigt gjort bruden..


Hm, ska man skriva om något roligt då?
Just det!!

I fredags firade jag och min älskade pojkvän ett halvår tillsammans, jag kan inte fatta att vi varit tillsammans i över 6 månader nu?
Det har varit de 6 bästa månaderna i mitt liv, även om det har varit både upp och nedgångar så har det varit underbart!
Och jag hoppas verkligen att det blir fler dagar, månader, år tillsammans med honom..

Hm, jaa.. vad mer finns det att skriva?

Ja, våren är ju pågång iallafall.
Solen skiner, snön smälter och det känns så jävla skönt. Har längtat som en tok efter våren/sommaren!
Man kanske har lite tur, om några veckor kanske man kan börja använda vårjacka utan att frysa ihjäl?

Håller tummarna!

Aja, jag pallar inte skriva mer nu.. har för mycket tankar i huvudet och vill bara lägga mig och dö en stund..
Men det ska jag inte, jag ska städa.. WOOOHOO..

Hm, hörs!
Anonym
Skrivet den:

loveyou