What are words if you don't mean them when you say them

Update: | ✝ Publicerat i
Hej allihopa!
Jag har totalt glömt bort att blogga, dessutom har jag inte haft tid!
Igår och idag har jag "jobbat" med mamma.
Hon och några andra på hennes jobb har dragit igång ett dagläger för familjer som inte har det så jättelätt, etc.
Jag har fått uppgiften att se efter ungarna när dom ska bada (eftersom dom inte får bada utan vuxen) leka med dom och hjälpa till med att plocka fram och undan vid måltiderna. Det är faktiskt ett väldigt slappt och roligt jobb! Det jag har gjort under de här två dagar är att sola, bada, spela badminton, volleyboll och bara tagit det lugnt. Och jag får pengar för det.
Jag har två dagar kvar och jag känner faktiskt nu, även om det låter skönt och slappt, så är det jobbigt.
Måste gå upp tidigt, är aktiv hela dagen och kommer hem vid 16:30.
Men, det är faktiskt verkligen värt det.
dock har jag tyvärr bränt mig på axlarna, det suger.
Men det gör faktiskt inget, det är bara att smörja in lite och sen blir det bra.
Just nu sitter jag hemma hos världens underbaraste människa och slappar. Han frågade mig nyss om vi ska dra ut och cykla. Så vi får se vad som händer.
Nu ska jag mysa med honom, jag bloggar nog imorgon om jag kommer ihåg och orkar!
9 dagar kvar till Getaway!