This is my life

Update: | ✝ Publicerat i
Okej, en nystart var det!
Tänkte berätta lite om mig själv, med hjälp av lite bilder! So here we go!

Jag heter Anna Cecilia Karlsson


Jag är 18 år gammal och kommer ursprungligen från Knivsta. Knivsta ligger 2 mil utanför Uppsala.
Jag bor med hos min mamma, med min storasyster Carolina i Sandviken och varannan vecka har vi mina småsystrar Clara och Cajsa här. Ibland bor jag även hos min pappa ute i Järbo.

Men, mina dagar spenderas oftast hos min pojkvän Anders!


Vi har varit tillsammans i snart 10 månader och jag älskar honom över allt annat.
Han har vänt mitt liv uppochner på ett väldigt positivt sätt.

Jag studerar musik på gymnasiet, Bessemerskolan i sandviken. Jag börjar mitt tredje år nu i höst.
Och eftersom jag studerar musik är jag väldigt intresserad av det också.. Det går inte en dag då jag inte sjunger, det finns t.om. folk som stör sig på det (min syster t.ex.) Jag spelar gitarr, piano och sjunger. Men mitt "Huvudinstrument" är min sång. Jag är även intresserad av konst, ritar en massa och gillar.. gamla tavlor..

Lite musik som jag lyssnar på är:
Agnes Obel,Angra,Avantasia,City and Colour,Cornelis Vreeswijk,Falconer,Foo Fighters,Guns N' Roses,Kiko Loureiro,

Sen 7 år tillbaka har jag varit diabetiker

Filmer jag gillar är:
Sagan om ringen triologin
Disneyfilmer
Twilight

Böcker jag läser om och om igen:
Twilight serien
Sagan om ringen triologin
Da vinci koden

Ja, finns väl kanske inte så mycket mer att berätta utan att behöva skriva en massa.
Så nu ska jag krypa ner i sängen, för imorgon ska familj och släkt fira min lillasyster som fyller 7 hela år.

Godnatt
Emma
Skrivet den:

Du är så fin och jag saknar dig så jävla mycket!

Gud vad roligt vi ska ha snart!


jawna
Skrivet den:

Hej! Ber om ursäkt för den här kommentaren, men hade du kunnat vara en pärla och lägga en röst på min klänning på Nelly.com's designertävling? Uppskattas!



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=XwOmCWfkZmT6qSQJL2Mi2ocVMa7VYNJv8XV0s1jHb4AFJOMUGY46#Gallery


Anneli
Skrivet den:

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 4 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/june/sondag-dagens-blogg-3.html#comment