Me and you

Update: | ✝ Publicerat i
Hej alla fina människor som tar sig tid att läsa mig blogg!

Tänkte att jag skulle skriva lite om min midsommar och hur jag firade den!
Jag och Anders tog våra cyklar och förberedde oss på en 1,5 mil lång cykeltur till järbo. Efter en tredjedel vägen sa jag glatt "Det här går ju skitbra, det är inte jobbigt alls!"

Jo tjena..

När vi kommit en liten bit utanför jäderfors höll båda två på att dö, vi var så trötta och hade ont nästan överallt.
Men vi kom fram efter 1 timme och cirka 10 minuter utan några skador, förutom ömma rumpor.
Väl i järbo styrde vi cyklarna hem till Aakre, där blev det grillning, kubb, lite call of duty, lite dricka och massa mys med fina vänner! Det var en skönt, mysig och nykter midsommarafton för min del! Hade hur roligt om helst och jag har så underbara vänner.

Nog om det!
Idag har vi firat våran lilla krigare som fyller 7 hela år idag. Hon fick massa fina saker och blev överlycklig över allting. Fast det viktigaste var självklart att hoppa studsmatta. Tyvärr var ingen sugen, men på något vis lyckades hon övertala två av mina kusiner.
Söt syster man har!

Just nu sitter jag och kollar runt lite på intensivkurser för körkort!
Verkar som att det blir intensivkurs i slutet av Juli, uppe i falun! Ska bli sjukt nice, hoppas bara jag klarar av det.

Nej, mina kära vänner. Nu ska jag äta lite chips och möjligtvis spela in en video till youtube, kommer upp på bloggen sen, lovar!

Pusshej!