I'm your fire, your desire

Update: | ✝ Publicerat i

Jag ska försöka blogga mycket bättre nu. Använda ett renare språk, kommatecken, punkter och stor/liten bokstav. Istället för att skriva som jag gjorde förut, jag vill faktiskt bli tagen på allvar!
Men nu börjar vi först med en ny design, sen ska jag strax skriva ett litet inlägg om mig själv. Det här ska bli en nystart på bloggen, hoppas jag får fler läsare nu bara.

Anyway, nu kör vi!

SENASTE:

Dryck: Pepsi max
Telefonsamtalet: Syster
SMS: Anders
Sång du lyssnade på: City and Colour – O' Sister
Gången du grät: Idag

HAR DU NÅGONSIN:

Dejtat någon två gånger: Nej
Har någon varit otrogen mot dig: Nej
Varit kär? Ja
Förlorat någon speciell person: Nja
Varit deprimerad: Ja
Varit så trött att du somnat sittandes: Det har jag aldrig gjort faktiskt

DINA TRE FAVORITFÄRGER (FÖRUTOM SVART/VITT)

Färg 1: Brun
Färg 2: Beige
Färg 3: Pastellrosa

I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän: Ja!
Fått ditt hjärta krossat: Nej
Skrattat så att du har börjat gråta: Ja, självklart
Träffat någon som förändrat ditt liv: Nej, inte i år..
Insett vilka som är dina äkta vänner: Ja, man har väl fått lite insikt hur vissa tänker och beter sig
Fått reda på att någon har pratat om dig: Nej
Kysst en kompis: Nej

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Öh, 90% av dom kanske.. är nästan aldrig inne/aktiv på msn
Hur många barn vill du ha: 2 stycken
Har du några husdjur: Nej
Vill du ändra ditt namn: Nej, jag diggar inte riktigt Cecilia.. Men det är ju inte så jättemånga som heter så dock
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Det kom släktingar och firade mig, sen blev det brännboll med fina vänner på kvällen
Vilken tid vaknade du idag: Vaknade till och från mellan 08:00-12:00
Vad gjorde du igår runt midnatt: Satt i ett kök i järbo och umgicks med trevligt folk
Någonting som du längtar till: Getaway rockfestival den 7 juli
Senaste gången du träffade din pappa: Idag!
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Nej, everything happens for a reason!
Vad lyssnar du på just nu: City and Colour – Hope for Now
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Ja
Vad gör dig irriterad just nu: Ingenting
Vad är ditt namn: Cecilia
Singel/upptagen: Upptagen!
Stjärntecken: Tvilling
Kille eller tjej: Jag tror alla vet att jag är kille.. självklart..
Hårfärg: Blonda slingor
Långt eller kort: Långt hår
Längd: 168 cm
Vad gillar du gällande dig själv: Jag vet faktiskt inte, jag gillar nog inget med mig själv just nu..
Piercings: Nejdu
Tatueringar: Nej, vore trevligt med en. Men har varken ork, tid eller pengar
Höger eller vänster: Höger

DIN FÖRSTA:
Operation: Har aldrig opererat mig, har inte ens varit sövd
Piercing: Ingen
Tatuering: Ingen
Bästa vän: Elisabeth och Pontus
Sporten du spelade: Längdskidor
Husdjur: Katt och kanin
Vaccination du minns: Stelkramp
Konsert: Har aldrig varit på en riktig konsert
Förälskelse: Nisse tror jag.. var dock länge sen.
Alkohol du drack: Öl

JUST NU:
Äter du: Godis
Dricker du: Pepsi
Är du på väg att: gå på toa, borsta tänderna, sen sova
Lyssnar du på: Kom inte den här frågan nyss? Lyssnar iallafall på James Vincent McMorrow – If I Had a Boat just nu
Väntar du på: Ingenting för tillfället

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: Ja
Vill du gifta dig: Jag tycker inte man behöver gifta sig för att leva tillsammans livet ut
Karriär i åtanke: Någonting inom musik eller typ makeup artist

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller pussar: Pussar
Kortare eller längre: Längre
Romantisk eller spontan: Båda
Snygg mage eller snygga armar: Armar
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar
Känslig eller inte: Känslig
Ragg eller förhållande: Förhållande
Bråkstake eller tveksam: Tveksam

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: Nej
Tappat glasögon eller linser: Nej
Haft sex på första dejten: Nej
Krossat någons hjärta: Nej, hoppas inte de
Har du blivit arresterad: Nej
Dissat någon: Typ.. haha
Gillat din killkompis (mer än som vän): Ja, alltså.. Anders var ju min kompis innan jag blev kär i honom

TROR DU PÅ:
Dig själv: Nej
Mirakel: Ibland
Kärlek vid första ögonkastet: Ja
Himlen: Jag vet inte, jag vill tro..
Tomten: Han finns säkert även fast folk nekar det
Att kyssas på första dejten: Nja
Änglar: Ja

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: Nej
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja
Vad kan du verkligen inte leva utan: Familjen, vännerna och min fina Anders<3
Vad vet inte så många om dig: Jag vet faktiskt inte!