Smells of dead human sacrifice

Update: | ✝ Publicerat i
Nej hörrni!
Nu har planerna tagit en drastisk vändning.
Jag och Anders åker in på getaway redan idag.. Eftersom dom har gett oss "gävlebor" råd om att hämta ut armbanden idag.. Så jag och Anders bestämde oss för att åka in idag och stanna där! Jag har sedan 20 minuter tillbaka tokpackat.. Och var även tvungen att handtvätta eftersom tvättstugenyckeln var borta. Kläderna hänger ute på tork, men jag är orolig att dom inte hinner bli torra..


jävla skit

Allt annat är dock fixat, har packat allt förutom alla kläder då. Jag kommer säkert glömma något, men som tur var är det ju som sagt 20 minuters resa med buss hem. Ska även be mamma stanna på Max så jag och Anders kan få i oss lite mat. Har en föraning om att han inte ätit på länge, inte jag heller för den delen!

Nej, nu ska jag försöka lugna ner mig och gå igenom packningen för att vara på den säkra sidan.
Vi hörs väl på söndag älskade vänner!

HEJSVEJS!