Closed up from love

Update: | ✝ Publicerat i
Åh, blir sjukt irriterad på swedbank och överförmyndaren i sandviken!
Anledningen är att jag skulle fixa en viss grej, åkte till banken för att det skulle gå rätt till. Kommer dit och får höra att jag måste ha ett papper ifrån överförmyndaren.
Det tog mig ett tag, men idag ringde jag överförmyndaren. Och från henne får jag höra "Nej, du behöver inte något sådant papper eftersom du har fyllt 18".
"Fan va bra" tänkte jag, tog cykeln ner till banken och får för andra gången höra att jag behöver ett papper från överförmyndaren. Fick en mer specefik förklaring på vad för papper det var. Ringde överförmyndaren ännu en gång och får höra "Nej, vi skriver inte sånna papper! Du ska kunna göra vad du vill med dina pengar nu när du är 18!"
Arg och med tårarna upp i halsgropen ringer jag mamma och frågar henne några saker. Får inget vettigt från henne och bestämmer mig för att gå till banken igen och förklara situationen för tredje gången.
Men, jag hade tur att få hjälp av en trevlig person där och nu har det troligtvis löst sig.
Fast, man vet ju aldrig.
Ja, hörrni! Det har hänt lite saker på senaste tiden. Har varit på getaway, det kommer ett inlägg om det snart med massa bilder.. Håll ut!
Sen har jag umgåtts mycket med Anders, träffat lite människor här och där. Trevligt! Har även köpt en tv och en tvbänk till mitt rum, känns jävligt bra faktiskt. Ett playstation 2 är införskaffat också, fick det väldigt billigt av en kompis, med massa spel och sånt. Så nu är vi på gång och får i ordning på mitt rum!
Sen ska jag inom kort köpa dator och sen ska jag så fort som möjligt ta en intensivkurs för körkort!
Awesome, okej.. nu blev det en väldigt tråkig, osammanhängande text. Förlåt.
Nästa vecka är det fullspäckat schema, på söndag åker jag och älskling till mormor och stannar där några dagar! Ska bli jätteroligt, äntligen får mina morföräldrar träffa min underbara pojkvän! Sen från uppsala åker vi vidare till Norrtälje hem till hans mamma. Supermysigt!
Nej, nu ger jag upp!
Peace out