Hold on, hold on be strong

Update: | ✝ Publicerat i
Dagen har varit helt ok!
Men min älskling har rakat bort sitt fina skägg.. knäpp är vad han är!
Fast jag gillar honom lika mycket ändå, som jag sa till honom:
- Du är snyggare med skägg men sötare utan skägg..
alltså, när han har skägg höjs hans "snygg-faktor"
Och när han är rakad så höjs hans "söt-faktor"! Anser jag iallafall, men men. Nu släpper vi det ämnet!
Är så otroligt taggad till sommaren!
För det första, jag fyller 18 om 136 dagar! Lite nice :) Sen så blir det jävligt skönt med värme, sol, sommarlov!
Ska vara ute med mina kompisar så mycket jag bara kan, hänga på stranden och bara glassa sönder!!!!!
Just det!! Sen ska jag på min första festival också!
Getaway i Gävle!!!
Ska se Sonata Arctica och möjligtvis Alice Cooper.. hehe! Hoppas det kommer fler bra band, min lilla pojkvän ska ju se några band, får väl haka på honom!
Men det ska bli roligt det!
Nej, nu ropar sängen och min kudde! Lägger ut en rolig video så ni får skratta lite så hörs vi imorgon!
Nattinatti!