Jag vill ha sommar..

Update: | ✝ Publicerat i
Gud va jag längtar till sommaren!
Till solen, värmen, brunbrända ben, jeans shorts, gladiator sandaler, stranden! (och förstås min 18års dag!)
Här kommer lite bilder från sommaren 09-10, eller tror det är 2009 och 2010.. hehe :)
haha, härlig bild! här hade toppen åkt upp så mina bröst såg jättesmå ut!
23 juni 2010
5 juni 2010

En fin klänning jag kommer använda mycket i sommar!
Bilden tagen 5 juni 2009
22 juni 2009
Avslutar med en söt bild på tepe och anders (tagen för cirka 1 år sedan)
Den har inget med sommaren att göra, men den är fett söt så... SUG PÅ DEN!


:)


♥jag älskar dig Anders Nordström♥
Hanna & Casper
Skrivet den:

Heej tjejen!



Hoppas allt är bra med dig!

Jag blev kapad i måndags, så jag har ny mail & fb.

Ville bara kika in, säga hej & säga det!



KRAM!