And I will always love you

Update: | ✝ Publicerat i
Jag har verkligen världens bästa pojkvän!

Haha, jag kommer ihåg våran första kram..
Vi hade varit hemma hos Ami och tittat på film med klassen, sen följde vi med Tepe till bussen och sen skulle vi dra hemåt! När vi gick in mot nya bruket skulle Anders svänga.. och jag frågade om vi inte skulle få en kram!
Och jag fick en, hihi! *hysteriskt tjej-fniss*

Och jag kommer även ihåg våran första puss!
Det var en sommarkväll/natt, vi satt utanför hans lägenhet som vi gjort flera tusen gånger.. Vi satt i flera timmar och bara pratade. Tillslut kom vi in på raggningsrepliker.. Han kom på några och försökte dom på mig!
Helt oväntat efter flera dåliga försök, säger han

- Får jag pussa på mitt finger?

Eh, what? Klart han får pussa på sitt eget finger om han vill? Så jag sa självklart

- Ja, det får du väl?

Då lägger han sitt finger över en liten bit av mina läppar och pussar...
SÅ GULLIGT!

haha, men jag älskar verkligen honom.
Kan inte förstå hur jag kan ha blivit så lyckligt lottad, vet inte vad jag gjort för att förtjäna en sån underbar pojkvän!
♥Jag älskar dig Anders Nordström♥
Du är det bästa som någonsin hänt mig och jag vill aldrig förlora dig!
Chrullis
Skrivet den:

Naw, anders vilken gullis :D:D:D

Hanna Grinde
Skrivet den:

Nawh, under allt hår finns det en romantiker!