2010

Update: | ✝ Publicerat i

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag flög för första gången i mitt liv.

Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Japp, Hanna (http://hamael.blogg.se/)


Vilka länder besökte du?
Åland? hehe.



Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Ett jobb kanske.


Största misstaget?
Ja, jag har betett mig illa mot många.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag har varit förkyld, men inte magsjuk konstigt nog.. brukar alltid bli de.

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
4 september

Bästa köpet?
Julklappen till Anders.

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, onyttigheter, donken.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina vänner, Anders och lite andra grejer.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Tina Turner - Simply the best
Cornelis Vreeswjik - Mördar anders
Cornelis Vreeswjik - Ballad från en soptipp


Någon person som kommit dig närmre detta år? Beskriv personen kort!
Ja, det skulle väl vara Anders då. Han är en rolig, omtänksam och underbar person, kort sagt! :)

Vad önskar du att du gjort mer?
Sparat pengar, pluggat mer, tränat.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Slösat pengar, ätit mindre på donken.. hahahah

Hur tillbringade du julen?
Först med pappa hemma hos farmor och farfar, sen med mamma hos mormor och morfar

Blev du kär i år?
JAAA!!!

Favoritprogram på TV?
Biggest loser, fångarna på fortet, DHW, Top model, Robinson och Big Bang Theory

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej

Bästa boken du läste i år?
Twilight böckerna

Största musikaliska upptäckten?
Cornelis Vreeswjik

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jag umgicks med Anders och Joel faktiskt :)

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja

Vad fick dig att må bra?

Mina vänner, Anders, familj och släkt. 

Den bästa nya människan du träffade? Beskriv personen kort!
Har inte den blekaste.. haha