it's all over now

Update: | ✝ Publicerat i
Nog för att man kan se vackra soluppgångar på vintern.. Nog för att det är superfint när snön glittrar i bilstrålkastarna..
Men fan va jag längtar till sommaren!
Jag längtar till varma sommarkvällar på stranden, med en massa kompisar!
Man drar med sig gitarren, sitter och spela och sjunger tillsammans, grillar och har det gött!
Sen när solen gått ner och det börjar bli lite kyligt flyttar man närmare elden och bara myser!
Jag längtar tills man kan cykla överallt..
Till skolan, till stranden, till pojkvännen eller bara cykla för skojs skull!
Jag längtar tills man kan gå med shorts och tshirt utan att frysa! Tänk va skönt att få slippa dom där tunga jackorna och dom trassliga halsdukar!
jotack, visst är det fint!
men jag behöver inte mer av den här kylan nu