Just another road to the forgotten land

Update: | ✝ Publicerat i
Jag kommer från: Knivsta, Uppsala
Vad heter du: Anna Cecilia Karlsson
När fyller du år: 6 juni
Jag samlar på: kvitton
Gröna eller röda äppeln: båda duger, fast jag älskar rödgula äpplen
Vem ringer du när du är arg/ledsen? jadu.. det beror på
Gillar du golf? nej
Vilken tid gick du upp idag? 07:40
Har du sovit i din egna säng inatt? ja 
Har du sovit ensam inatt? nej!
Vem sov du sisst med? anders<3
Har du strumpor på dig nu?  ja
Hur svarar du i telefon? "ah, det är cecilia" eller "ah?"
Vad ska du göra ikväll? vette fan
Är du bra på att laga mat? jag är helt ok!
Gillar du att dansa? ja, fast jag suger på de
Hur vig är du? på en skala 1-10? 4-5 kanske
Vilken är din favoritglass? piggelin
Tror du på ett liv efter döden? vet inte, men jag hoppas
Bor dina föräldrar tillsammans? nej
Är du morgon eller kvällsmänniska? det beror på faktiskt
Vilken ögonfärg har du? blåa
Vilka hårfärger har du haft? ljusbrunt, mörkbrunt, blonda slingor, helblond, rött, oranget, gult typ..
Har du någon gång gråtit dig till sömns? ja
Äru beroende av något? ja, cola typ
Senaste låt du hördeLudovico Einaudi – Bella Notte
Brukar du bädda sängen? ibland
Har du kysst någon den sista veckan? ja
Vem kramade du senast? anders<3
Var du glad igår? nja, på kvällen blev jag det
Sminkar du dig? ja