Can you hear me now..

Update: | ✝ Publicerat i
death is life for me if i can be with you
Guuud så jag älskar dig..
Jag tror inte du förstår hur du har förändrat mitt liv..
Jag är lycklig när jag är med dig, jag tar till vara på varje minut jag får spendera med dig!
Hoppas du aldrig lämnar mig..
Och jag vet att de flesta känner såhär och många som tycker det är töntigt att skriva sånt här..
Säkert är det många som tänker "haha, så där säger hon nu.. vänta bara!"
Fast vet ni.. det här är min blogg.. jag skriver vad jag känner och tycker här..
Och med dig Anders, känns allting så rätt.. Så in i norden rätt!
Du är mitt allt och jag kommer älska dig för alltid och för evigt!



4/9 - 2010 
http://open.spotify.com/track/5pnjC3ic5HEhPAG5ELQYGj
<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3
Philip
Skrivet den:

The power of love commands you :D