Vill du flyga fri, ska du bara ta min hand

Update: | ✝ Publicerat i Foto

Min kropp skriker efter en förändring nu!
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra dock, färga håret? Klippa håret?
Just nu håller jag ju faktiskt på att gå ner i vikt. Eller jag försöker iallafall.. Sen försöker jag alltid hålla mig brun i hyn, använder BUS och solar solarium. Tror faktiskt det blir lite solarium ikväll!

Men åter till ämnet! Vad kan jag göra för att förändra mitt utseende? Det enda som jag kan komma på nu är att färga håret, men vafan. Jag har varit brunett i ungefär 4-5 månader bara. Och varje gång jag försöker bli blond så blir det alltid oranget.

Just nu ser jag ut såhär:



Såhär ser jag ut som blond:


Vilket passar jag bäst i?

Emma
Skrivet den:

Du passar jättebra i båda! Och vafaaan, gå ned i vikt? Gurl, du har inte ett kilo som kan tas bort från kroppen - skärpning!



Prova lite nya klädstilar? Ut på stan och shoppa loss! Nya kläder gör alltid susen.