Just let me go in peace

Update: | ✝ Publicerat i Foto
Hej bloggen!
Okej, nu kommer ju vintern till och från. Ena dagen snöar det, andra dagen regnar det, sen är det kallt med skinande sol och sen regnar det och vattenpölarna är meterstora.
Det är så tråkigt tycker jag, eftersom julafton snart är här. Det ska vara vitt då.

Men jag har mina förhoppningar, jag känner på mig att snön kommer hinna komma.

Fast nu är det såhär att jag har ett litet problem med vintern. Jag blir så torr, mina händer blir torra, mina läppar och mitt ansikte. Och jag som trodde att en foundation från The body shop för 300 kronor skulle vara skonsam mot mitt lilla ansikte och hjälpa min hud mot kylan som kommer i dessa tider.

Men nej då. Får fortfarande torra fläckar på småställen i ansiktet, händerna blir torra och läpparna flagnarna sönder.



Här får ni en väldigt söt bild på dom områden som blir drabbade av kylan.
Nu har jag dock smörjt in mig och det ska förhoppningsvis bli en förbättring!

Just då, vad har jag för mig? Jo, ska snart föna håret och borsta ut det, eftersom jag vill vara fin imorgon.
För imorgon är det dags för luciafirande i kyrkan för skolan. Och självfallet är det estetiska programet som står för sången, and I promise you. Det kommer bli vackert!

Hoppas någon ska filma så ni som inte kan se det får se det ändå sen. Annars får ni en ny chans på onsdag klockan 19:00 i Seljansborgskyrkan.

Idag hade vi genrep och jag klarade av att stå upp hela repet, medans resten satte sig till och från.
Haha, va grym jag är! Får se om jag orkar stå upp två hela luciatåg imorgon. Men det ska jag nog klara av.

Nej, nu ska jag fortsätta titta på DHW, föna håret och sen städa köket.

Pusshej!