The moon is dancing

Update: | ✝ Publicerat i Foto
Men usch..
Den här dagen började inte bra.
Jag och Anders stod utanför min port och rökte, efter en stund så kände jag hur jag började må illa.
Jag säger åt Anders att jag måste gå in eftersom jag mådde dåligt. Låser upp porten men stannar upp på en gång! Blir yr och det sista jag kommer ihåg är att jag säger till Anders "Jäääävlar va yr jag blev" Sen ligger jag på backen och hör Anders säga "Orkar du ställa dig upp!?"..

Det enda jag kunde säga var "Vad hände?!" "Svimmade jag!? VAD HÄNDE!?"

Vi gick in och så fort jag satt mig ner inne i hallen börjar svetten rinna.
Typ som att jag stod mitt i en dusch, det bara rann. ick in på toa och kräktes, jättelite! Sen mådde jag bra igen! Trött var jag dock.


Usch, nej det var ingen bra start på dagen.

Nu ska jag mysa med Anders, hörs sen!