Take these broken wings and learn to fly

Update: | ✝ Publicerat i Foto

Hej alla fina!
Har ni haft en fin jul? Det har jag iallafall!
Men ska jag vara ärlig.. Det enda jag har köpt på mellandagsrean är ett par skor och en
tröja till nyårsafton. Det enda!? Vad är det för fel på mig. Ioförsig köpte jag mig en ny
telefon i måndags. Så, jag har ändå lagt ut en massa pengar. Men inte på kläder. Som jag
alltid brukar göra. Knasigt.

Just nu sitter jag nere i Jönköping. Kom ner hit i onsdags och har haft det jättebra sen dess!
Imorgon ska vi på middag hos en av Emmas vänner, sen blir det fest hos en annan vän.
Blir nog roligt, jag har träffat de flesta redan. Så det ska nog inte vara några problem från
min sida. Kommer väl änd sitta tyst i ett hörn eller nått som förra festen jag var på här nere.

Nej, hörrni! Nu ska jag göra annat, sova kanske. Eller kanske tvätta bort sminket och borsta tänderna.
Får se, kanske blir uppe ett tag till. Vem vet!


Avslutar med en bild!
Puss


image description