Oh, baby please don't go

Update: | ✝ Publicerat i Foto
Hej allihopa!
Är lite smått stressad nu. Fick reda på för några veckor sen att vi estetare ska spela på lusseinnebandyn här i Sandviken. "Superkul!" tänkte jag. Sen fick jag veta idag i skolan att vi har vårat första "mini" luciatåg på fredag. Okej, två grejer med ungefär 4-5 timmars mellanrum blir väl inte så jobbigt, roligt bara! Sen, fick jag veta för några timmar sen att jag ska sjunga på Cibes julbord, på fredag.
 
Så, här har ni mitt schema för fredagen:

08:50-15:30 - Skola
17:00-18:00 - Luciatåg
19:00 - 20:00 - Sång på julbord
21:00 - nån gång under natten - Lusseinnebandy

Som ni ser så kommer jag ha en väldigt stressig fredag. Men, det kommer bli lite extra klirr i kassan och mycket sång och framträdanden.

Nej, nu ska jag krypa ner i sängen brevid min hunk.
Godnatt