I wanna do bad things with you

Update: | ✝ Publicerat i Foto
Hej!
Gårdagen gick hur bra som helst, jag var nervös i onödan!
Förutom när vi spelade på lusseinnebandyn, då glömde jag all text och gjorde bort mig.

Men det gör ingenting!

Efter spelningen åkte jag och Anders hem till mig, Emli och Chrull åkte till donken och kom sen hem till mig!
Vi satt och käkade, pratade och hade det mysigt! Tror dom åkte hem vid 02:00 tiden.

Gud vilka fina vänner jag har.

Sen idag, så var jag, pappa och min syster Cajsa och åt julbord i Wij trädgårdar tillsammans med
barncancerföreningen. Hur mysigt som helst och nu är jag proppmätt! (Kan tillägga att vi inte betalade någonting, barncancerföreingen bjöd på allt)

Sen har vi varit här hemma i järbo och ätit massa godis och haft det mys med en film!
Vet inte om jag ska stanna här inatt eller om jag ska åka hem.. Jag vill stanna, men känner ändå ett sug av att åka "hem" till sandviken. Visst, det här är också mitt hem. Men jag har ju bott hos mamma i ungefär ett halvår eller kanske t.o.m. ett år nu. Är van att säga att det är "hemma".

Jag vet inte, vi får se.
Vill inte göra pappa ledsen.
Usch, nu fick jag ångest. Vi hörs sen!