Another year is over

Update: | ✝ Publicerat i Foto
Okej, eftersom det är en vecka kvar av 2011 så tänkte jag sammanfatta året redan nu.
Jag kommer ju vara i uppsala och sen i jönköping resten av året så, kommer inte ha tid sen!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Gick ut på krogen för första gången eftersom jag fyllde arton i sommras. Första gången slutade med springnota. Fan va rädd jag var att gå tillbaka dit sen, men det gick bra!

Har du några nyårslöften?
Nej.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, tror inte de.

Vilka länder besökte du?
Inga alls.

Vilka datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
Oj, svår fråga. Det kan jag faktiskt inte svara på.

Vad var din största framgång 2011?
När jag sjöng tillsammans med Sandviken Big Band. 

Största misstaget?
Kommer inte på något, att jag berättade för min pappa att min pojkvän köpte ut cigg åt mig.


Bästa köpet?
Men shit, tuffa frågor! Allt jag köpt åt andra.

Vad spenderade du mest pengar på?
Mat, cigg, resor och annat ätbart..

Gjorde någonting dig riktigt glad?
När jag och Anders bestämde en sak tillsammans.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Men, lägg av då. Heores of sand tror jag.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Hm, det har inte varit någon skillnad. Men när jag varit glad/ledsen har det varit mer extremt än förut. Det beror nog mycket på att jag är i ett förhållande, man blir mer sårbar och man får även mer att glädjas över.


Vad önskar du att du gjort mer?
Sparat pengar.

Blev du kär i år?
Nä, jag var redan kär när 2011 började. Men jag har blivit kärare för varje dag.

Favoritprogram på TV?
Ghost hunters, DHW, Top model, m.fl.

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?

Satt uppe hela natten före och väntade på Anders, åkte hem till honom och sa hej och myste lite med honom. Drog hem, kom lite släktingar. Fikade och hade det trevligt! Sen blev det brännboll med estet, underbar födelsedag! :)

Finns det något som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nja, det skulle väl varit om man kunde tagit bort alla bråk. Men bråk kommer alltid finnas.


Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Oj, varierad. Har försökt hitta mitt "rätta" jag. Vilket har lett till att det blivit massa olika kläder. Nu börjar det bli ok iallafall och allt börjar följa en viss stil.

Vem saknade du?
Anders, jämnt när jag inte var hemma.

Den bästa nya personen du träffade?
Måste fan vara alla Emmas vänner nere i jönköping. Dom var awesome.