Shoooootiiing staaarsss

Update: | ✝ Publicerat i
Oj, det blev lite sent igår!
Satt uppe väldigt länge och skrev ett jättelångt inlägg (ni ser det här nedanför!)
Men men, fick en sovmorgon till 12:15 ungefär! Till min stora glädje såg jag att solen lyste utanför!
Fast lite skeptisk var jag eftersom det så mulet ut..
Klev upp och gick ut på balkongen och voila!! STRÅLANDE SOL!!!!
Helt jävla underbart, fixade en ordentlig frukost och satte mig på balkongen och åt samtidigt som jag njöt av solen!
Nu är det verkligen vår och det känns! Tror nog jag ska ut och hoppa lite studsmatta sen :)
Just nu sitter jag i Järbo hemma hos pappa, småsystrarna är här också! Så ikväll ska jag lägga massa energi på familjen här hemma. Sen ska jag träffa min beeeeztiiiis Emelie! Roligt roligt!
Näe, nu ska jag hjälpa pappa att duka
Chingchong!!
once I had a dream
once I had a hope
that was yesterday
not so long ago
this is not the end
this is just the world
such a foolish thing
such an honest girl