Can you hear me now?

Update: | ✝ Publicerat i

Det är en sak som gått upp för mig, det var faktiskt nu ikväll jag kom på de!
Jag tar saker för givet.. viktiga saker, important fucking stuuuuff!

Vissa saker ska jag fan kunna ta för givet, men ibland blir jag förvånad över hur jävla korkad jag egentligen är!?
Jag har lärt mig iallafall att jag inte kan ta vissa saker för givet, världen funkar inte så..


Well, whatever!
Idag var det spelning i skolan (finns på film) och det gick helt ok! Första spelningen med nya ensemble gruppen och jag gillar't! Sen halvsov jag mig igenom en timmes historia och sen var det LOV!
Guuuuuud så skönt!

Sen på eftermiddagen åkte jag till valbo och träffade min kära vän Philip som jag inte träffat ordentligt på några månader. Träffade honom en snabbis för några veckor sen men då handlade det om typ fem minuter..
Det var trevligt, han bjöd mig på en glass och vi satt och pratade om massa saker.. Trevligt trevligt!

Just nu sitter jag här och tittar på big brother, ska strax gå och fixa lite mat. För jag har inte ätit ordentligt idag, dumma mig liksom.

Nu blev det reklam så nu springer jag iväg till köket! Men bjuder på en fin låt.. bye!

Laurel Music – No One Wants Forever #2

Hanna Grinde
Skrivet den:

Du sjöng verkligen jätte fint på Iris!

Hela jag fick gåshud Cicci