My heart will go on and on

Update: | ✝ Publicerat i

Varför är det alltid på kvällarna dom dåliga tankarna väller upp inom en?
Att det alltid är på kvällarna man ligger och funderar på allt.. oftast bara det som är dåligt, jobbigt, deprimerande eller tråkigt.
Kan jag aldrig få styra över mina tankar? Kan jag inte få tänka på allt bra jag varit med om under dagen, eller det roliga som väntar.

Nej, bara en massa skit samlas och tar över..

Flera nätter i rad har jag legat och gråtit över ingenting.
Jag har inte den blekaste vad det är som gör mig så ledsen så jag inte kan hålla tårarna tillbaka.
Det bara kommer, så kan jag ligga där i timmar och bara tänka på allt skit som händer mig..
Allt det dåliga jag är med om.

Jag vill inte, jag vill ha någon som kan ta bort det.
Bara knäppa med fingrarna så är det borta sen.. om det ändå fanns nån som kunde göra det.


Nej, nu ska jag ta mina dåliga tankar och käka upp min kebab och sen sova!
Släktträff imorgon i Djupviken/torsåker.

bye

Anonymt smakråd.
Skrivet den:

Haha Torsåker?

Ska ni vara med på brännbollstuneringen också eller? ;D