In an age long gone by

Update: | ✝ Publicerat i
Åh, trött var det här!!!!!!!!!!
Idag är det onsdag va? Ja, whatever.. Sitter just nu hemma hos pappa och försöker planera min dag lite. Jag har 4 matteprov att plugga till, men det orkar jag inte göra nu. Jag ska städa, det får bli min första grej att göra idag. Sen åker jag nog in till sandviken, jag pallar verkligen inte att sitta i järbo. Hahahaha just det, så roligt. Igår var jag med Anders och vi skulle kliva in i hissen upp till hans lägenhet. Precis innan dörren till hissen stängs tappar han sin mobil precis vid springan ner till hisschaktet. Vi hinner stoppa dörren och han plockar upp mobilen. Väl inne i hans lägenhet märker han att batteriet är borta. Vi misstänkte att det ramlat ner i glipan. Men för att vara säker skulle vi kolla om det inte låg på golvet i hissen eller utanför hissen. Men nej, jag tror att hissen åt upp Anders mobilbatteri.
Hihi, det var lite roligt. För oftast är det jag som är klumpig!
Nej, nu ska jag ner och äta. Sen ska jag städa mitt rum och här vid datorn. Sen sticker jag till sandviken.
Hejdå